OOTD w Krakowie

úterý 27. února 2024



Moji milí, pripravte sa na to, že Vás ponorím do krásy tohto mesta. Dnešný článok Vás zavedie malým kúsok do jedného z najpôvabnejších poľských miest - Krakowa. Ide o mesto, do ktorého som sa v roku 2017 úplne zamilovala a preto som sa rozhodla, že ho musím spomenúť v článku, nakoľko som v uliciach tohto mesta spolu s Ivkom nafotila OOTD. Dlho som rozmýšľala, čo si na seba vezmem. Chcela som zapadnúť no zároveň vyniknúť štýlom, kým objavujem nové zákutia tohto historického mesta.

Krakow je miestom, kde sa minulosť mieša s prítomnosťou a kde každá ulica má svoj príbeh. Pre tento osobitný výlet som si vybrala ikonické kúsky od značky bonprix, ktoré mi vždy pomôžu vyjadriť môj jedinečný štýl a zároveň ma ochránia pred chladným počasím. Teda aspoň na vrchnej časti. Trošku som sa nechala poddať appkou s počasím a bola som oklamaná. (ale teda len tak jemne)

Naše cestovateľské dobrodružstvo začína s koženými kraťasmi.(ťukni na slovo "koženými kraťasmi" a otvor link) Tieto kraťasy sú kombináciou pohodlia a štýlu, čo ich robí ideálnou voľbou pre preskúmavanie úzkych uličiek a historických námestí Krakowa. Výrazný kúsok, ako sú tieto kraťasy, sa hodí k jednoduchému roláku či tričku s neutrálnymi farbami alebo k elegantnej blúzke s jemným vzorom, čím vytvára vyvážený ale zároveň moderný look. Ako inak, som zvolila rolákové tričko! :) Síce akurát toto nemám z bonprixu, no maximálne odporúčam tento rolák. (ťukni na slovo "rolák" a otvor link)




Keďže Krakow môže byť chladný, najmä v týchto mesiacoch, nezabudnime našu druhú hviezdu outfitu - prešívanú koženú budnu.(ťukni na slovo "prešivanú koženú bundu" a otvor link) Tento kúsok od bonprix nie je len praktický v boji proti chladu, ale aj štýlový doplnok, ktorý pridáva do môjho outfitu štipku elegancie ale zároveň kus dravosti. Kožená bunda s plyšom sa dokonale hodí ku koženým kraťasom, vytvárajúc kontrastné a zároveň harmonické spojenie, ktoré sa hodí k atmosfére tohto historického mesta.

Aby sme dokončili tento pôsobivý look, pridáme ešte jeden detail - crossbody kabelku. Tento praktický doplnok nám umožní mať vždy voľné ruky, kým kráčame po krakovských uliciach. Farebne praktická, čierna, crossbody kabelka môže pôsobiť ako bodka v tomto outfite.

V tomto outfite som dokázala spojiť jedinečný štýl s praktickými prvkami, čím som vytvorila perfektný look pre prechádzku po krakowských uliciach. S koženými kraťasmi a prešívanou bundou od značky bonprix sa môžem cítiť pohodlne a sebavedomo, zatiaľ čo krásy Krakowa ma obklopujú zo všetkých strán. A keďže som Vám už ukázala som outfit do mesta, v ktorom som preskúmavala kus poľskej histórie, je čas Vám napísať nejaké tie tipy kde v Krakowe ísť! :) Stay tuned. Wspaniałej podróży! (Prajem vám skvelú cestu!)


Na záver jedna zle zaostrená fotka! :) ale pozadie dosť peknučké! :) Vidíme sa nabudúce. Siema!













Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.