Outfit of the day - Bonprix

středa 17. května 2023




Ahojte,

Dlhšie som sa neozvala. Teda, ja už to mám asi aj vo zvyku.. 

Dnešný článok som sa rozhodla začať týmto krásnym citátom od Gianni Versace; V rámci spolupráce s Bonprix som si znova vybrala niečo krásne, čo by sa mi v  mojom šatníku zišlo. Zamerala som ako inak na jemnosť, ženskosť a hlavne neutrálne farby. Vybrala som si niečo, čo je vhodné  do teplého, jarného počasia. Som milovníčka sukní a šiat! A to aj počas zimy. Takže už tušíte, kam tým mierym a čo som si vybrala. ŠATY! 




Taktiež som si povedala, že si začnem dávať väčší pozor na to, aké ma moje oblečenie zloženie. Začala som teda hľadať hlavne kúsky, ktoré majú lepšie zloženie. Tieto kvetinkové šaty sú 100% bavlna; čiže pre moje oči to bolo prepísané na "ber ich, kým majú veľkosť!" Šaty som si vzala vo veľkosti 34. 
Šaty sú ľahké, voľné a ideálne do teplého počasia. Veď, ja sa v nich cítim ako taká princezná; rukávy sú pompézne! Majú proste svoje čaro. Ladila som ich k milovaným, obyčajným čiernym teniskám. Veď tie má doma snáď každý. Zvolila som ľahký makeup - upravené obočie, namaľované pery a korektor na zakrytie nedokonalostí. 

Usmej sa, obleč si to, čo sa ti páči a uži si tie slnečné dni. <3 

S láskou tvoja Ludka Veng.









Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.