Svadobné prípravy I.

pondělí 12. října 2020

 


Ten čas neskutočne rýchlo plynie a my sme svoji už jeden mesiac. Je to stále také až neuveriteľné že sme konečne svoji. Príde mi to ako keby som len včera vyslovila pred zrakmi naších blížkych to áno. Rozhodla som sa pre Vás teda napísať článok, ako vyzerali prírpavy, zážitky a pocity z tej našej vysnenej svadby. Možno tým pomôžem i budúcim nevestám a svojim čitateľom priblížim náš deň slovami. Článok som rozdelila do bodov kde si môžte vlastne nájsť to, čo Vás zaujíma najviac.


REZERVÁCIA SÁLY & FORMÁLNOSTI:

Úplne prvá vec, ktorú sme urobili bola tá, že sme si šli zarezervovať sálu. Dlho nám vereu netrvalo aby sme si vybrali našu svadobnú sálu. Všetko to sme začali riešiť niečo vyše roka pred svadbou a už bola každá sobota na september 2020 zabraná. Plán B? nebol. Tak sme mali na výber každú jednu piatok. Áno, naša svadba nebola preložená kvôli nariadeniam či korunke. A verte či nie, svadba v piatok, je oveľa lepšia ako svadba v sobotu. Pýtaťe sa prečo? Máte viac času na to, sa po tom všetkom zregenerovať. Máte viac času vlastne na všetko. 

Je čas na to, aby sme šli riešiť matriku. Na Matričný úrad budete potrebovať vaše rodné listy a občianské preukazy. Pani Vám položí pár otázok; ako napríklad či ste už boli v nejakom manželskom závezku. Celé to trvá len pár minút. Teda toto je v prípade ak sa chcete brať na Mestskom úrade ako i my dvaja. 


GRAFIKA:

Keďže sme mali konečne stanovený dátum, mohla som sa pustiť do svadobných oznamení. O grafické práce som sa postarala sama. Návrhy boli všelijaké. Od gotických po jemné kvetinové. Prvotný návrh bol vínovo bordový. Ten sa mi nejak nepozdával. Tak som skúšala ďalej. Dokopy tých návrhov bolo snáď i 10.  No neskôr sme našli svojich favoritov.


     

Rozhodovali sme sa nad týmito dvoma. Stavili sme teda na eleganciu, ktorá ma pre nás i nejaký skrytý význam. Niekto si povie, že je to na svadobné oznámenie možno trošku tmavé. No pre nás nie tak úplne. Vrch znázorňuje tmavú hviezdnu oblohu ktorá nás dvoch vlastne spojila. 
Tlačiť sme to dávali v Košiciach v CopyVaite na Starej spišskej ceste. Mimochodom, ponúkli nám recyklované obálky, ktoré nám akurát sadli k nášmu rozmeru oznámení; čo nás nesmierne potešilo. 


Keďže začalo to celé šialenstvo s korunkou a nariadeniami. Prišli prvé obavy, čo bude so svadbou. Zvyšnú grafiku som si nechávala vlastne na poslednú chvíľu a pozvánky k stolom som zatiaľ nerobila.
Niekoľko týždňov pred svadbou to vyzečralo takto. Nalepovaní mašlí a etiketiek na fľašky či nálepky ďakujeme na krabice.

    

    

OBRÚČKY

Veľmi dôležitou vecou sú obrúčky. Výber nám trval asi najdlhšie zo všetkého. Pretože obaja sme chceli niečo iné. Mne sa páčilo viac zlato a jemu skôr striebro. Po nejakej chvíľke môjmu manželovi napadol úžasný nápad. A to že by sme mali obrúčky z chirurgickej ocele. Nie len že sú cenovo o dosť menej náročné, ale vyzerajú rovnako ako striebro. Tak sme začali hľadať. V tejto dobe je to často náročné nájsť stránku, ktorá predáva skutočne tú chirurgickú oceľ. Pretože často sa stáva, že manželia veria v to, že si ju i objednali no do dvoch dní mali zelené prsty. Na stránke sofia.sk  sme našli to, čo sme hľadali. Tenšie so zaujímavým vzorom. Majú mimochodom i kamenné predajne, kde Vám môžu zmerať vašu veľkosť ako to urobili i nám dvom. Obrúčky nám došli do 6 týždňov. Pre nás dvoch sú ako stvorené..  Veď sa pozrite. Hneď ako nám došli, dostali menší photoshoot... :) 

  
 
VÝZDOBA

U mňa bola výzdoba jasná. Kruhové stoly, biele ruže a eukalyptus. Nakoľko sme v sále každým rokom chodievali na galavečer, všimli sme si, že majú nádherné zlato modré stoličky. A mne osobne sa biely poťah proste nepáčil. Pri stretnutí s aranžérkou som jej povedala svoju predstavu o výzdobe. 
Biele obrusy, zlaté servítky, eukalyptus, biele ruže a sviečky. Priznám sa, mala som od radosti slzy v očiach keď som po príchode videla našu sálu v deň D. Čo sa týka fotosteny, tak tú sme si robili sami. Zrecyklovali sme záclony a staré kytice čo sme doma mali keďže sa prerábalo. Stačilo kúpiť PVC trúbky a nastriekať ich na bielo. Dokúpila som svetielka a umelý brečtan. Dokonca boli tak ochototní a urobili mi celý candy bar bez toho, aby som niečo spomenula.. 

       

MENU

Samozrejme nesmieme zabudnúť na  MENU! Keďže žijeme v dobe intolerancií a alergií, zisťovali sme to teda u hostí predom. Sama som vegetariánka, čiže sa u nás robilo menu tak, aby bolo pre každého. 
MENU pre každého vyberal manžel a ja pre vegetariánov. 


Ak by ste sa chceli inšpirovať, nechám Vám tu to naše MENU:

Aperitív - De Luxe s jahodou
Predjedlo - Mix šalátov, Balsamico, mozzarellky a cherry paradajky na špajdli s husaciou paštétou a džemom a bagetky. (pre vege boli syry)
Polievka - Slepačia s rezancami a pre vege zeleninová
Hlavné jedlo - 1/2 morčací závitok, 1/2 bravčová panenka s 1/2 ryža a 1/2 zapekané zemiaky s oblohou a prírodnou omáčkou. Pre vege bol grilovaný sýr
Švédske stoly:  vyprážané kuracie rezne
                         vyprážané bravčové rezne
                         zemiakový šalát
                         talianský šalát
                         bravčová krkovička
                         klobásky
                         jaternice
                         bravčová krkovička
                         červená kapusta
                         lokše
                         bryndzové pirohy
                         vyprážané gouden syrčeky

+ sme mali ten spomínaný candy bar kde sme mali: Muffinky, donútky, ovocie a pana cotty ktoré máme od úžasnej SimaBakery


Nechcela som článok veľmi naťahovať, tak ho rozdelím do dvoch častí. Dúfam, že sa Vám článok páčil a že niektorým i pomohol. Majte krásny deň.. :)

Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.