Ovocné Tartaletky

úterý 14. července 2020


Týždeň pred narodeninami ma môj muž krásne poprosil aby som napiekla nejaké koláče do práce keďže ich tam chce trošku osláviť s kolegami. Niekoľko dní som rozmýšľala že čo vlastne urobiť. Keď mi ma pri plánovaní Candy Baru na svadbu napadli Taratelky. Na internete je milión receptov. Najlepšie je si predsa spojiť všetky dokopy a spraviť z toho vlastný! Dva dni pred som pridala na story fotky farebných Tartaletiek a hneď po tom mi prišlo veľa ale VEĽA správ o recept. Tak som sa oň s vami rozhodla podeliť takto na blogu. ♥ 


INGREDIENCIE KAKAOVÉ S ČUČORIEDKOVOU NÁPLŇOU: 
korpus: 
180g hladkej múky
1PL kakaa 
1 vajíčko
100g studeného masla 

náplň:
1b bielej čokolády
150g čučoriedok
60ml smotany na šľahanie

INGREDIENCIE NA VANILKOVÉ S MALINOVOU NÁPLŇOU:
korpus:
180g hladkej múky 
2b vanilkového cukru
1 vajíčko
100g studeného masla

náplň:
1,5 b bielej čokolády
150-200g malín
60g smotany na šľahanie

(postup je rovnaký, len zamenené ing.)

POSTUP:

1. Po odvážení všetkých ingrediencií si do misky vysypeme spomínaných 180 gramov hladkej múky, 1 polievkovú lyžicu kakaa, rozbijeme si jedno vajíčko a pridáme 100 gramov studeného masla. 

2. Všetky tieto ingrediencie miešame. Či ho spracujete ručne alebo ho spracuje robot je len na vás! Hotové cesto zabalíme do igelitovej fólie a dáme na hodinu do chladničky. 

3. Nad parou si roztopíme 1,5 balenia bielej čokolády a pridáme smotanu. Miešame pokiaľ sa čokoláda úplne neroztopí. Pridáme rozmixované čučoriedky a zmiešame. Vznikne nám nádherná levanduľová farba. 

4. Rúru si necháme nahriať na 180 stupňov

5. Po hodine si cesto rozvaľkáme tak, aby malo maximálne 1 cm. Pohárom si vykrojíme kolieska, ktoré následne vložíme do košíčkov. Pečieme približne 10 minút. 

6. Do korpusov vlejeme zmes s čokoládou a ozdobíme ovocím či jedlými bylinkami/kvetinkami.



Budem rada, ak sa so svojimi tartaletkami podľa môjho receptu podelíte na insagrame pod hashtagom #receptysedmokrasky ♥ 


     




Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.