Outfit inspo na dovolenku s Bonprixom

neděle 7. srpna 2022





Ahojte!
Je tomu len pár dní, čo sme sa vrátili z dovolenky v Chorvátsku. Ale vrátim nás tak trošku späť v čase. Približne 2 týždne pred dovolenkou ma v mojej e-mailovej schránke prekvapil mail od Bonprixu. Stálo v ňom, že som bola vybraná do  #bonprixbloggers! Verte či nie, ja to beriem ako osud nafotiť nejaký pekný, letný outfit v exotickej krajine. Do košíka v appke Bonrpix, som si vybrala veci, ktoré sa mi páčili, objednala ich a mohla vyraziť k moru!
 Rozhodla som sa trošku experimentovať. Mám rada jednoduché farby, akými sú napríklad béžová, čierna, biela.. Čo som aj svojim spôsobom dodržala, ak sa na to pozrieme inak, sukňa bola mojim najdivokejším prvkom outfitu. Ak ťa zaujal nejaký kúsok z tohto finalného looku, určite pokračuj nižšie, nájdeš tam linky na jednotlivé kúsky! :)
 Ženy, verím, že nie som jediná, ktorá si na dovolenku berie vždy len tie najkrajšie veci, ktoré v šatníku má. Alebo teda tie, v ktorých sa cíti byť krásna, príťažlivá, proste šik!



 Ak mám pravdu povedať, táto sukňa s leopardím vzorom je ťažšie kombinovateľná. No povedala som si. že to pre mňa bude výzva. Nebudem k tomu k tomu ladiť croptopy; niektoré ženy si ho proste neoblečú a mne šlo o to, ukázať, že sa to dá aj inak! Že si to môže obliecť každá z nás. Rozhodla som sa to dať na istotu. Biele, obyčajné tričko, ktoré je takým základom každého šatníka. I keď nosím všetko vo veľkosti 32/34, rozhodla sa predsa len vziať 36/38. Veľmi ma teší, že toto biele tričko je udržateľné, ekologické, vyrobené z viskózy (zvykneme ju nazývať aj "umelým hodvábom") Tá má množstvo plusov. Napríklad to, že vôbec nežmolkuje, netvorí sa statická elektrina, čiže nepriťahuje vôbec smietky a chĺpky; super, že? A v lete príjemné chladí. Jediné mínusy sú také, že viskóza má tendenciu zrážať sa v práčke a že ide o krčivý materiál. Ale nič, čo by sa nedalo spraviť. Vrátim sa teda k tomu, že som si tričko vzala tak trošku do parády. V strede som si zaviazala malú nitku a vytvorila toto! 



Teda ako už viete, základom tohto outfitu bola pre mňa práve sukňa. Zvyšok som ladila čisto k nej. Klobúk? Ten proste nesmel chýbať. Poviem Vám mini tajomstvo, ktoré o mne vie len blízke okolie. Milujem klobúky! Ako tak v hlave počítam, mám ich asi 6. Tento je taký letný kúsok. Prejdeme ku kabelke. Tak toto bol taký môj must have. Asi mesiac pred dovolenkou som pozerala pinterestové inšpirácie na outfity a fotky a pár krát na mňa vybehla taká tá "slamenná kabelka". Mimochodom, Taiga si ju zamilovala. Urobila si z nej útočisko a také to škrábadlo alá brúsič na pazúre. Viete, čo je inak milé? Topánky nemám v rámci spolupráce. Tie som si kupovala ešte pred ňou. Nezvyknem nosievať šľapky, no žijeme len raz a je fajn, keď človek raz za čas výjde z komfortnej zóny.



Keď sa nefotím sama, fotí ma môj manžel, ktorého som si poctivo vytrénovala na dobré fotky. Veď vidíte sami, tie fotky sú úžasné. A teraz môžme prejsť k vážnym veciam! Ako som sľúbila, prikladám odkazy na jednotlivé kúsky z outfitu. Nevidíš ich? Klikni na vec, ktorá ťa zaujala najviac. Napríklad sa ti páčilo tričko z viskózy, klikneš na slovo "tričko" a ono ťa to presmeruje rovno na Bonprix stránku k tomu bielemu tričku.  Mám tam pre Vás aj veľmi podobné alternatívy rôznych vecí, nakoľko už neboli k dispozícii. 

klobúk 
tričko z viskózy
sukňa s leopardím vzorom 
kabelka - aj keď je práve táto vypredaná, hodím ti sem 2 alternatívy ktoré sú tiež super! alternatíva 1, alternatíva 2 

Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.