Zapekné jablká s vločkami

pátek 10. prosince 2021

Ahojte kvetinky,

Paulínky na instastories som nedávno videla video s pečeným jablkom a vločkami. Ak mám pravdu povedať, zlákalo ma to až natoľko, že som to musela sama vyskúšať.  Je to jednoduché a chutné. Preto som si povedala, že sa s mojou verziou rovno podelím. Celý postup nájdete hneď pod fotkou. (pre dvoch)



INGREDIENCIE 

  • 2ks jabĺk
  • hrnček špaldových vločiek 
  • škorica mletá
  • vlašské orechy 
  • maslo
  • cukor 



POSTUP

Jablká si umyjeme a vydlabeme ich presne v strede. Zmes, ktorú si pridáme dnu si pripravíme zvlášť na pánvici; no ešte pred tým si necháme nahriať rúru na 180 stupňov. 

Na pánvici si roztopíme maslo a prídame hrnček špaldových vločiek, mletú škoricu, vlašské orechy (je ľahšie ak ich trošku polámeme) a cukor.  Za stalého miešania to prepekáme 3 minúty.

 Prázdny stred jablka vyplníme našou zmesou a na vrch dáme menší plátok masla. Pečieme pri spomínaných 180 stupňoch na približne 15-20 minút. 

Podávame teplé, najlšpie s medom alebo karamelovou nátierkou na vrchu. Dobrú chuť! :) 

---

Budem rada za vašu podporu na instagrame! <3 Krásny deň 


Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.