Cicerové guličky

čtvrtek 11. března 2021

 


Možno máte práve i vy v rodine vegetariána a už neviete čo variť. Cícerové guľky som dala ako príklad k špagetám. Manželovi k špagetám zvyknem robiť mäsové guličky, no vravím si, že musí byť niečo také, aby som si urobila i ja svoju verziu. Keďže mäso nekonzumujem už roky, tak ma napadlo urobiť vegetariánsku verziu mäsových guličiek. Je to vlastne taký falafel po mojom. Nebojte, tento recept je tak jednoduchý, že ho zvládne snáď každý! :) Neveríte? tak ho skúste!

INGREDIENCIE

1 konzervu cíceru

1 strúčik cesnaku

1 menšia cibuľa

2 lastly čerstvej bazalky

1čl soli

Čierne mleté korenie

Strúhaná mozzarella

1 menšie vajíčko


POSTUP

1. Začneme tým, že si očistíme a nakrájame cesnak a menšiu cibuľu. Otvoríme si konzervu cíceru a vylejeme odtiaľ šťavu. Všetky ingrediencie vrátane cíceru, cesnaku a cibuľe vysypeme do mixéru. 

2. Rúru si zapneme na funkciu hot air - horúci vzduch na 180 stupňov. 

3. Zo zmesi si urobíme guličky vo veľkosti pingongových loptičiek. 

4. Vložíme ich na plech a necháme piecť približne na 15-20 minút. Ja som ich osobne piekla dovtedy, pokiaľ neboli trošku tvrdšie na povrchu. 

A je to! :) Vidíte? vravela som, že je tento recept úplne jednoduchý. Nie len jednoduchý ale i chutný.  Takto teda vyzerá jedna upečená gulička. :) 

Určite ma nezabudnite sledovať na mojom instagrame aby Vám neušiel žiaden nový recept či článok. :) Prajem Vám dobrú chuť a pekný deň <3.                            


                                                                                                                            ... S láskou vaša Ludka Veng




Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.