HUMMUS nátierka

středa 24. června 2020

Milí čitatelia,
zdravím vás takto v novom šate, no so starým receptom ešte zo starého blogu. Som veľmi šťastná, že s vami môžem znova zdieľať moje poznatky, recepty a triky... Dúfam, že sa Vám tu bude všetkým páčiť a že ku mne na blog, budete chodiť častejšie. ♥

S Hummusovou nátierkou som sa po prvý krát stretla v obchodnom reťazci Lidl.  Názov Hummus málo koho ohúri. No vegetariáni a vegani ho priam milujú. Ja samozrejme nie som výnimkou! Chcem sa s vami teda podeliť o môj recept na domáci Hummus. 

INGREDIENCIE:
250g cíceru
1/2 paradajky (tiež môžme použiť sušené)
1/2 cesnaku
1 PL tekvicového oleja
1 PL vody
1/2 PL citrónovej šťavy

koreniny:
2čl sladkej papriky
štipka soli
štipka bazalky
štipka rasce
štipka tymiánu

POSTUP: 

1. Na prípravu nátierky necháme cícer odstáť vo vode minimálne na 12 hodín. Po 12 hodinách čo náš cícer odstál, precedíme ho a necháme variť 40 až 60 minút. Samozrejme, je možnosť dokúpiť ho v konzerve. Ten nemusíme nechávať vo vode. Ten stačí ohriať.. 

2. Zatiaľ čo sa nám cícer varí, pripravíme si zvyšok. Paradajku prekrojíme na polovicu a ošúpeme ju. Nakrájame ju, bez vnútra. Čiže bez semienok. Ošúpeme a nakrájame cesnak.

3.  Cícer precedíme a prepláchneme studenou vodou. ( odporúčam ho pretriediť, môže sa stať že je pár zlých. Tak aby neskazili chuť)

4. Do mixéru dáme cícer, nakrájané paradajky, cesnak a zvyšok ingrediencií. Mixujeme do kašovitej hmoty.

Moja rada. Pre lepšiu chuť si na vrch nátierky pridajte bazalku a nechajte na hodinku-dve odstáť v chladničke. Budem rada, ak mi do komentára napíšete, či vám nátierka podľa môjho receptu vyšla. ♥

Tak prajem dobrú chuť a hlavne vám prajem pekný deň moje sedmikrásky... :)


Okomentovat

© LUDKA VENG. Design by FCD.